【創科博覽2018 - 學生導賞員篇】

創科博覽2018得到29間中學,派逾430名中學,分別擔任導賞員及展品介紹工作。一齊聽下佢地點樣準備及學到啲咩?另外我地仲有不少長者義工及制服團體在不同崗位幫手,感謝大家支持,令創科博覽能圓滿閉幕。

【港珠澳大橋360度體驗】

創科博覽2018圓滿閉幕,不少參觀者都話場內有透過360度虛擬現實(VR)影片,體驗港珠澳大橋,感覺好正,展覽期間連傳媒都有報導過架。

【創科繽紛親子日 感謝大家支持】

為啟發孩子創科興趣,創科博覽2018特設三天創科繽紛親子日,場場爆滿,感謝各位家長同小朋友支持。快嚟睇番大家開心片段喇!

創科博覽2018開心時刻

創科博覽2018十天展期,有大量精彩片段,我們剪輯部分片段給大家欣賞。感謝大眾踴躍支持。

【直擊工展區+香港之光】

創科博覽2018,工、農、醫三大展區,加香港之光及改革開放40年展區,展出不同的古今展品及本港學生及科研團隊得獎研發。

今年創科博覽有咩睇頭?

創科博覽2018睇頭多,內容豐富,包羅萬有,最正當然喺以1:25萬比例特製的長城模型;仲有全港率先透過360度VR體驗港珠澳大橋;以及由近百間香港小學的學生種出來的「太空種子」植物成果,親身見到「太空南瓜」到底有幾大個?

香港之光 - 樹膠布

「樹膠布」是香港三名女中學生共同設計,一種無毒、有良好黏合性嘅合成聚合物,會釋放藥物治療早期受真菌感染樹木。

【創科全書】【任督二脈係乜嘢】

武俠小說同電影成日話打通任督二脈就會成為武林高手?任督二脈係邊?去片睇下喇!

【創科全書】【故宮】

古裝劇集或電影經常以紫禁城即故宮做背景,睇戲之餘大家有否想過故宮是如何興建? 故宮建築細致及講究度其他建築物難相提並論。

【幹細胞納米培養器材 推動再生醫學發展】

浸會大學的研究團隊發明了「幹細胞納米培養器材」,有效改善傳統培養上出現的問題,有效提升培養時間及安全性,這項發明更在第46屆日內瓦國際發明展上,獲得評判嘉許特別金獎。

通通識 – 太空種子

人類上太空就知啫,咁種子上太空您又聽過未?太空種子喺太空度,接受紅外線等嘅特定空間,種子內部產生基因突變,呢啲種子生命力及適應力強,生出嘅果實仲大啲添。

【創科全書】【本草綱目=古代版Wikipedia?】

由明代偉大醫學家李時珍花27年編寫的《本草綱目》,在中醫藥理方面理論和臨床成績斐然。2011年更被列入《世界記憶名錄》。想知更多《本草綱目》的內容及對世界的貢獻!