通通識 – 太空飲茶

中國係茶嘅故鄉,而中國人飲茶文化源遠流長。咁中國航天員喺太空好想飲茶,又可以點呢?一齊睇片了解下啦!

通通識 - 摺得捲得顯示屏

我哋平時用開嘅Mon又硬又重又厚,今次要介紹返嘅彩色AMOLED 「Mon」薄過張A4紙,摺得又捲得,仲輕到可以畀風吹起。

通通識 - 海扶刀

過往病人以傳統開刀手法切除腫瘤或癌細胞,但隨住醫學技術日新月異,「海扶刀」的高強聚焦超聲波技術,可切除癌細胞,不用開刀無疤痕。

通通識 - 無菌豬

無菌豬是幫我們,檢驗嬰幼兒奶粉嘅質量,測試研發各種食品、仲為治療疾病研發新藥,同埋測驗新的診療技術等,為我哋各方面的領域發展,貢獻良多。

香港之光 - 手提式電動車充電器

由香港生產力促進局研發的手提式電動充電系統,通過無線認證,同埋專用電源插座,只要到指定停車場充電,好似手機充電「尿袋」咁, 隨身攜帶,隨時都可以幫自己架電動車充電,最重要係佢體積細,成本平,咁咪可以買多幾個放係車備用啦!呢個新發明仲係第46屆「日內瓦國際發明展」獲得「評判嘉許特別金獎」添。